Оплата та доставка
Для оплати замовлення ви можете вибрати один із найбільш зручних для вас способів:
- за допомогою сервісу webmoney. Переказ коштів через сервіс webmoney здійснюється миттєво. У системі передбачено незначну комісію – 0,8% від суми платежу;
- банківська картка – оплата здійснюється на банківську картку. У момент оформлення вашого замовлення просто вкажіть у коментарі, що бажаєте сплатити за покупку даним способом і ми повідомимо вам номер картки;
- накладений платіж – можливий лише за умови доставки Новою поштою при замовленні на суму понад 200 грн. В даному випадку товар оплачується поштою після отримання, але з одержувача стягується додаткова плата за переказ коштів продавцю (близько 15 – 30 грн).
Як відбувається доставка товару?
Ми доставляємо кілька кур'єрських служб.
- Нова пошта. Доставка відбувається в короткий термін і, як правило, не займає більше 2-3 робочих днів. Після надсилання товару ви отримуєте номер декларації, за допомогою якого зможете відстежувати місцезнаходження вашого замовлення.
- Укрпошта. До вас додому надходить повідомлення, що на пошті на вас чекає рекомендований лист. Як правило, воно може тривати від 3 до 7 днів. Покупцеві повідомляється номер відправлення, яким на сайті компанії можна подивитися де знаходиться посилка. Вартість складає 10 грн.
Повернення або заміна товару
Якщо при пересиланні ваше замовлення було втрачено, ми беремо на себе всі питання з кур'єрською службою. Ми обов'язково зв'яжемося з вами та надамо всю інформацію, як тільки буде визначено місцезнаходження посилки.
Якщо ви отримали товар з наявністю будь-яких пошкоджень, вам необхідно зробити та надіслати нам фото, на якому буде видно браковану продукцію в упаковці та поруч із нею, а також декларацію. Ми замінимо товар або відшкодуємо збитки.